Alice in Wonderland - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sam Krijger - WaarBenJij.nu Alice in Wonderland - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sam Krijger - WaarBenJij.nu

Alice in Wonderland

Door: SamdeKrijger

Blijf op de hoogte en volg Sam

18 April 2011 | Aruba, Oranjestad


Soms voel ik me als Alice

In een wonderland

Lopend met mijn voetjes

In het witte parel zand

Met open armen ontvangen

Warmte ongekend

Denkend aan wat komen gaat

Planning onbekend

In gedachten dansend

Zoals het ritme voelt

Zie de zon onder gaan

En hoe de zee mijn voeten overspoelt

Bij het spelen van dit spel

Zijn mijn kaarten goed gelegd

Leef een droom uit duizenden

Maar dan levensecht

  • 18 April 2011 - 19:29

    Joan:

    Love it! <3

  • 18 April 2011 - 20:12

    Marloes:

    Mooi!

  • 20 April 2011 - 16:07

    Leandra:

    Super Sam :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Sam

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 95000

Voorgaande reizen:

18 Januari 2011 - 15 Juli 2011

Aruba Adventure

17 Oktober 2011 - 30 November -0001

Aruba home

Landen bezocht: