Een goud gevoel - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sam Krijger - WaarBenJij.nu Een goud gevoel - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sam Krijger - WaarBenJij.nu

Een goud gevoel

Door: SamdeKrijger

Blijf op de hoogte en volg Sam

20 Juni 2011 | Aruba, Oranjestad

Mijn prijzenkast is goed gevuld

Heb er al mijn herinneringen in goud verguld

Zoals voorspeld dit is mijn jaar

Voel mij opnieuw als een prijswinnaar

Een paard klaar om te galopperen

Kansen ben ik zelf gaan creëren

Geen kier voor mij, de deur staat open

Ben mijn toekomst in gelopen

Frisse wind door mijn haren

Schatkaart wijst me waar te varen

Trofeeën niet in goud te waarderen

Het land van dromen is waar ik aan ga meren

  • 20 Juni 2011 - 07:50

    Marloes:

    Heel mooi!

  • 20 Juni 2011 - 17:28

    Leandra:

    superr sam...
    dat beschrijf weer allemaal erg mooi..:D
    Xxx

  • 21 Juni 2011 - 12:36

    Arthur:

    Vol met passie en liefde! Knap Sam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Sam

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 95013

Voorgaande reizen:

18 Januari 2011 - 15 Juli 2011

Aruba Adventure

17 Oktober 2011 - 30 November -0001

Aruba home

Landen bezocht: