Geen einde zonder nieuw begin.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sam Krijger - WaarBenJij.nu Geen einde zonder nieuw begin.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Sam Krijger - WaarBenJij.nu

Geen einde zonder nieuw begin..

Door: SamdeKrijger

Blijf op de hoogte en volg Sam

07 Juli 2011 | Aruba, Oranjestad

Lieve mensen,

Ik kan het bijna zelf niet geloven maar ik kom weer naar Nederland. Aan al het moois komt een einde, maar elk einde brengt daarentegen weer een mooi begin. Het zijn de woorden van vele studenten voor me: De tijd is voorbij gevlogen.

De afgelopen weken heb ik al veel studenten zien vertrekken. Ook mijn grote vriendin Linda is inmiddels al aangekomen op Nederlandse bodem. Blue Village is leeg en rustig. Waar eens de gekste en luidruchtigste mensen verbleven heerst nu stilte. De parkeerplaatsen zijn leeg en alle lichten uit. Bij het zwembad is alleen nog een verdwaalde toerist te vinden.

Toch voel ik me niet alleen. Buiten Blue Village zijn zo veel andere mensen met een mooi hart te vinden. Wanneer ik terug kom zullen zij er nog zijn en het geeft me vreugde hun straks weer terug te zien. Bij terugkomst zal ik ergens verblijven zonder studenten. De buurtpraatjes ga ik missen maar de boomstammen in mijn auto wanneer ik te werk moet gaan daarin tegen minder. Het studentenleven. Totaal verschillend met wat me bij terugkomst op Aruba te wachten staat. Eindelijk zal mijn carrière beginnen en het feit dat ik dat kan doen in een land als Aruba maakt mijn dromen waar.

Geluk heeft voor iedereen een andere betekenis. Geluk brengt je kansen maar je bent zelf verantwoordelijk ze aan te grijpen. No risk, no reward. De wereld draait niet om de mens, de mens moet zijn draai zien te vinden op de wereld en als de wereld zo groot is, waarom dan een heel leven verblijven op één plaats. Overal schijnt dezelfde zon, maar je moet hem wel kunnen zien stralen. Letterlijk en figuurlijk.

Kusjes en tot snel!

  • 08 Juli 2011 - 20:25

    Laura:

    hey sam!

    khad gehoopt ff bij te praten met de diploma uitreiking maar je was er niet..!
    en toen hoorde ik dat je 3 jaar op aruba gaat wonen!!
    wat te gek zeg! en dus ook al voorzien van een baan?

    groetjes laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Sam

Actief sinds 07 Dec. 2010
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 95014

Voorgaande reizen:

18 Januari 2011 - 15 Juli 2011

Aruba Adventure

17 Oktober 2011 - 30 November -0001

Aruba home

Landen bezocht: